ZAPRASZAMY NA NOWĄ STRONĘ bloga - LYMKYA.ME



Witajcie Kochani! 

Mamy dla Was przewspaniałą nowinę :)    Zmieniliśmy adres i wygląd bloga na: 

WWW.LYMKYA.ME 


Specjalnie dla Was - nowa STRONA, nowy BLOG, nowe KATEGORIE, nowa JAKOŚĆ.

 

Tylko wariaty wciąż te same. Autory się znaczy. 



On i Ona. Iga i Artur. 

Na krańcu świata a czasem w zwykłych czterech ścianach.


SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA NOWY BLOG !!! 

 WWW.LYMKYA.ME



Znajdziecie tam wszystkie dotychczasowe posty, zdjęcia, komentarze - w nowej, piękniejszej odsłonie.

A także nowe teksty, zdjęcia o życiu w Australii, podróżach bliższych i dalszych i generalnie naszym stylu życia. 

Czego tylko dusza zapragnie...


JESTEŚMY TEŻ TU: 

Lymkya facebook


I TU: 
Lymkya hipstagram


CHODŹCIE, CHODŹCIE! Czeka impreza, szampan i fajerwerki! 






1 komentarz:

  1. Dobrze, że nareszcie się odzywacie nie mogłam się doczekać ja obecnie choruje i nie byłam dziś w szkole :) mi osobiście ta strona bardziej się podoba. Pozdrawiam i przesyłam buziaczki z Torunia.

    OdpowiedzUsuń