Pod palmą czy świerkiem, Mikołaj wszędzie znajdzie grzeczne dzieci :)

26.12.13

Wszyscy już najedzeni? Prezenty rozpakowane?
Pochwalcie się prędko, co Wam Mikołaj przyniósł pod choinką!
I czy zostawił coś dla NAS???


 Ja dostałam już swój największy, najkochańszy prezent!
całe 2 metry bez kokardki :)


***

Święta w Tajlandii mijają przyjemnie acz dziwnie. Słońce, słońce, słońce, piasek... 
kajaki, plaża, rower, morze :) czasem basen :) 

  Wigilia lekko szalona, dań 12 i więcej, od krabów, krewetek i sushi, przez smażone kokosy, słodkie arbuzy, po indyka i włoską lazanię :) chlebek zamiast opłatka. Jedno pozostało niezmienne - łezka zakręciła się w oku przy składaniu życzeń. Ten mój men to ma gadane :)                                    Smutno, że skype jak na złość odmówił współpracy. Mikołaj na pociechę odwiedził i przyniósł mi...  najprawdziwszą  K o p i   L u w a k!         Kochany Dziadzio Mróz wie, co lubią tygryski :***
Tęsknimy za Wami i napiszemy wkrótce coś więcej. 
Miłego świętowania, buziaki!



9 komentarzy:

  1. Karoliśka:Cieszymy się, że wesoło spędzasz święta. My wczoraj wieczorem graliśmy w karambury i wójek jak zwykle, aż nad to aktywny.ale ogólnie było fajnie. Jeżeli chodzi o prezęty to ja dostałam :papcie w świnki hehehe, Superowy śpiwór, Przepiękną biżuterię, Duuuużo słodyczy, mięciutką poduszeczkę. A i największa sensacja wczorajszego dnia - widziałam ROBERTA LEWANDOWSKIEGO w kościele ;D
    PS.Mój brayt jest super fajny HeHeHeHe-to od niego ta poduszeczka to znaczy od MIKOŁAJA z LAPONII

    OdpowiedzUsuń
  2. haha "wujek aż nadto aktywny" -> hit! :) uśmiałam się :))) i CO Lewandowski robił na Białołęce?! a śpiworek to rozumiem, że na harcerskie wypady :) nie ma to jak święta w Wawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no kalambury były niezłe, umarłabys ze śmiechu na widok sposobu radzenia sobie cioci L. z nadaktywnoscią T. ....
    generalnie swieta świeta i po świetach. fajnie było. oczywiscie jak zwykle przed powpadałam w swoje depresyjne dygoty, ale warto było świe ta w trójkę/ czworke a wreszcie dwójkę to jednak nie moja bajka - tak to mozna sobie weckend spedzac no i w tym harmiderze latwiej mi było ... pogodzić sie z Twoim całkowitym i O. częściowym światecznym wywianiem, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi wiadomo ( źródła nie mogę zdradzić ), Mikołaj pamiętał też o Was, będąc u nas, nie chciał czekać, aż wrócicie i po prostu wysłał go do Was, myślę, że w piątek, po 12,00 czasu polskiego otrzymacie już ten prezent. Ja ogólnie też chyba byłam grzeczna, bo dostałam biżuterię i ciuchy i kosmetyki, czyli to, co kobiety w pewnym wieku lubią najbardziej. Pa, całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolka: Lewandowski modlił sie w kościele jak byliśmy w centrum.A święta jak zwykle najlepsze w Warszawie tylko szkoda że bez ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama siedzi przed globusem który też dostałam na święta i wyszukuje gdzie jesteście he he . W ogóle to codziennie teraz sprawdzam bloga żeby nie było. Dodajcie więcej zdjęć, bo już nie mam co oglądać

    OdpowiedzUsuń